lehndanisa.blo.gg

Legally Blonde: The Musical Žánr komediálního žánru

Publicerad 2019-05-13 02:32:19 i Allmänt,

žánrový proud Legally Blonde: The Musical

 

 

 

 


2017
Ředitelé Anthony Williams
Můžu to sledovat: D Wicked je nejlepší muzikál, jaký jsem kdy sledoval <3. Zajímalo by mě, jak dlouho LBB musela praktikovat, aby si oblékla šaty včas. @ ilovestarkid1 Pokud se podíváte pozorně, můžete vidět její oči chyba jako nedobrovolné (ale profesionální) reakce na létající botu.

IM STRAIGHT jste nebyl včera. Uvidím to za 2 dny, tohle je první muzikál, který uvidím. Chtěl bych vidět zlý den. Tato show je AMAZING 😍 Opravdu se chci vrátit, abych to viděla 😊🎭. Zelena a glinda mají zábavu. Stojící ovace, když jsem vzala dceru, abych to viděla, skvělý zážitek. A jsem spánek. Také jsem nevěděla, že Paulette a Kyle jsou ženatí v reálném životě, což dělá všechno, co dělají, tak moc cuter. Stejně jako se na ni dívá v 'Bend a Snap. Bylo to úžasné.

Křičte na paní, která křičela, PRACUJTE, když se chlapík UPS ohnul. Je to úžasné, jak jen to, že ostatní boty s takovou vášní. Mám rád, jak všichni zpívají a mají nejlepší hlas vůbec a téma je perfektní, všichni zákazníci jsou na místě. Viděl jsem to dvakrát, myslím, že by měli udělat aktuální cast trailer.

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela